Reklamácie

 Reklamácia nového doručeného tovaru

1.Ihneď po prevzatí skontrolujte obsah zásielky, ideálne pri kuriérovi / zamestnancovi prepravy.

2. V prípade, že zistíte, že tovar bol poškodený ihneď kontaktujte kuriéra, ktorý tovar doručil a spíšte s ním protokol o poškodení tovaru. Foto poškodeného tovaru zašlite k nám na email info@mantech.sk 

Do emailu tiež uveďte:

Číslo objednávky

Vaše meno a kontaktné údaje

Krabice a obalový materiál si odložte a žiadnom prípade ju nevyhadzujte. Bude potrebné v prípade reklamačného konania s kurierskou firmou.

3. Reklamáciu nám zašlite do 24 hod. od prevzatia tovaru.

 

Reklamácia používaného tovaru

1. Kontaktujte nás emailom na info@mantech.sk.  Popíšte závadu. V prípade komplikovaných porúch, je ideálne zaslať nám foto alebo video emailom s popisom závady na info@mantech.sk. 

Do emailu napíšte:

  • Číslo objednávky
  • Vaše meno
  • Kontaktné údaje
  • Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.

2. Následne prebieha posúdenie závady a konzultácia s možnými riešeniami závad.

3. V prípade potreby nám tovar zašlite na adresu:

BTX STUDIO s.r.o.

Štefánikova 4323,

085 01 Bardejov

+421 903 977 211

Do zásielky pribaľte aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať:

  • Číslo objednávky
  • Vaše meno
  • Kontaktné údaje
  • Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.

 

Nikdy nezasielajte tovar bez predchádzajúceho kontaktu s nami.

 

 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie