Reklamácie
Reklamácia nového doručeného tovaru
1.Ihneď po prevzatí skontrolujte obsah zásielky, ideálne pri kuriérovi / zamestnancovi prepravy.
2. V prípade, že zistíte, že tovar bol poškodený ihneď kontaktujte kuriéra, ktorý tovar doručil a spíšte s ním protokol o poškodení tovaru. Foto poškodeného tovaru zašlite k nám na email info@mantech.sk
Do emailu tiež uveďte:
Číslo objednávky
Vaše meno a kontaktné údaje
Krabice a obalový materiál si odložte a žiadnom prípade ju nevyhadzujte. Bude potrebné v prípade reklamačného konania s kurierskou firmou.
3. Reklamáciu nám zašlite do 24 hod. od prevzatia tovaru.
Reklamácia používaného tovaru
1. Kontaktujte nás emailom na info@mantech.sk. Popíšte závadu. V prípade komplikovaných porúch, je ideálne zaslať nám foto alebo video emailom s popisom závady na info@mantech.sk.
Do emailu napíšte:
- Číslo objednávky
- Vaše meno
- Kontaktné údaje
- Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.
2. Následne prebieha posúdenie závady a konzultácia s možnými riešeniami závad.
3. V prípade potreby nám tovar zašlite na adresu:
BTX STUDIO s.r.o.
Štefánikova 4323,
085 01 Bardejov
Do zásielky pribaľte aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať:
- Číslo objednávky
- Vaše meno
- Kontaktné údaje
- Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.
Nikdy nezasielajte tovar bez predchádzajúceho kontaktu s nami.